InOfficiell nystart

Saker som har hänt sen sist du läste om mig på denna blogg.

November 2009: Mitt liv fick en oväntad vändning när min Pappa, Micael Johansson gick bort på morgonen den 24 November 2009. Detta ledde till 2 veckors abstinens från skolan och en total ovilja till fortsätta med min utbildning. Men jag kom upp på fötterna igen och avslutade min utbildning ändå.
En vecka efter min pappas död tog jag mitt körkort, jag var glad efter uppkörningen men inte i extas. Det var alldeles för nära inpå pappas död.
Februari 2010: Jag hämtar pappas bil och skriver över den på mig. En Volvo s40 2.0T hade inte varit mitt första vall som första bil, men jag ångrar inte en sekund att jag tog över bilen istället för att sälja.
Maj 2010: Jag får 6 stygn i tandköttet efter min operation i överkäken. En titan-skruv sattes in som i höst kommer bli en tand så jag ska slippa alla tandställningar och gluggar.
Juni 2010: Jag tar Studenten den 10 Juni efter 10 dagar med pre-studentfirande, som innebar utgång flertalet gånger och en Green Day konsert på Ullevi i Göteborg. Studenten var en livsupplevelse och jag älskade nästan varje sekund av den, även om jag missade den avslutande Studentfesten.

Nu 2010: Idag är jag en arbetslös livsnjutare som har alldeles för mycket fritid i mina händer och det är därför som jag återigen tar upp bloggandet. För din skull och för min skull, jag behöver något att göra om dagarna, annars kommer jag fan bli tokig snart. En blogg är i alla fall något, och då kan ju du som arbetar titta in och avundas min slappa livstil.

Väkommen åter
//Thomas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0