Uppdate

Jag tänkte skriva blogg igår, men jag glömde bort det helt och hållet. Helt jävla otroligt, hur kan man glömma en sån sak? Jag kan inte förstår det!! men nu skriver jag ju i alla fall så att ni blir nöjda och glada.

Som vissa av er kanske vet såp har jag ju haft en öroninflamation sen början av Juni.
Nu är det ju så att det äntligen har börjat släppa sitt järngrepp över mitt öra och ger tillbaka lite mer av min hörsel igen, så jag är överlycklig, har väntat på det här så länge nu, och äntligen är det på väg.

Det är 1 dag kvar till fredag! och på fredag händer det mycket. Sista dagen på jobbet som jag längtar efter så jävla mycket!, jag får även min iPhone (tror jag) och jag och grabbarna åker till Mantorp för en helg med snabba och snygga bilar blandat med lite mat, alkohol och ett gång trånga jävla tält. Det ska bli så jävla nice, älska bilar! speciellt när dom rör på sig.

Jag fick paket från iPhonebutiken.se idag med, mitt siliconskydd till min kommanade mobil kom. Nu är det bara mobilen som fattas då! Jag kommer nog få ett paket från discshop.se imorgon för jag har bestält 2 filmer där ifrån (Runaway Vacation & 6:e Dagen) och på fredag kommer förhoppningsvis min nya telefon. Jävligt bra vecka det här måste jag säga!

Ha det gött
//Thomas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0