Tankar om alltmöjligt


JoJo Is Awesome!!

Har lyssnat på hennes skiva om och om igen idag. Alla timmar av jobbet har den gått runt runt, och jag måste säga att det finns inget fel på den! Alla låtar är skit bra, det är inte en ända dålig låt. Det brukar ju alltid finnas ett rötägg på skivorna men den här är helt briljant, det är inte ofta man hittar sån här bra musik så jag anser mig själv som är väldigt tursam gubbe idag!

JoJo är även med i Runaway Vacation som jag skulle ha fått idag av discshop.se men den var slut, så jag fick bara en av mina två filmer. Och det är ju självklart den filmen som man vill ha alra mest som är slut! så jävla typiskt! men det finns ju inget att göra åt det så det är bara att gilla läget och vänta antar.

Läste en blogg förut där ett gäng tjejer hade haft en "grabbkväll" som tydligen innebär att dricka Redbull och klä sig som en kille. Då slog mig tanken att det är helt okej för tjejer att göra en sådan sak, men hur skulle det egentligen se ut om jag, Sebbe och Thom hade en "tjejkväll" haha det skulle vara en sällan sed syn det kan jag lova. Det kommer ju aldrig att hända men man får en hel jävla massa skumma bilder i huvudet när man tänker på saken. Om deta skulle hända skulle det aldrig gå att få bort GAY stämpeln som alla skulle se en med i pannan, men när tjejer gör samma sak så är det helt okej och normalt. 
Jävla vrickad värld vi lever i egentligen!

Sånt här tänker jag på
//Thomas



Har ni tänkt på att Godis inte har något med God Is att göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0