Gubbjävel

Fan vad förbannad jag blir! Jävla idiot gubbe med den fulaste jävla mustachen i världshistorien! Om jag hittar hans bil kan jag nog inte låta bli att gräva ner min nykel i den röda lacken på hans nya fula Peguot.

Okej, jag ska berätta för er vad där som har hänt.

Jag var på väg hem från Viberga på moppen och hamnade bakom en bil jävel som körde i 30 km/h på 50 väg! Så jag körde om honom och när jag skulle svänga in framför honom kollade jag bakåt och såg honom gasa på och försökte preja mig av vägen! (JÄVLA GUBBJÄVEL) Jag var bara någa centimeter från hans bil när jag släpte gasen för att trotoarkanten bara kom närmre och närmre.

Alltså vilken jävla idiot! Jag förstår inte hur man kan göra en sån sak?! Jag kunde för fan blivit alvarligt skadad eller ännu värre! Hur fan tänker man när man gör en sådan sak? Det är nästan synd att han inte körde på mig för då hade han fått ta konsekvenserna, men det hade ju också gjort jävligt ont för mig så det är väl tur att det inte blev så, men ni förstår vad jag menar.

Nej, nu blir det How I Met Your Mother för att lugna nerverna.

Förbannade hälsningar
// Thomas

Kommentarer
Postat av: Madeleine

2009-07-27 @ 06:52:17
URL: http://marsbarn.bloggagratis.se
Postat av: Chrissy

men :S sjuk bastard det där alltså!

2009-07-28 @ 18:58:20
URL: http://chrissyy.blogg.se/
Postat av: camillan

vilket as!!! FY! Han verkar riktigt otrevlig!! :/ Hoppas du får vara med om nåt kuligt nu då så det väger upp den hära hemska upplevelsen :D ;) Hjärtliga o glada hälsningar Millan

2009-07-29 @ 19:37:17
Postat av: Ante

Vissa ska inte ha körkort helt enkelt.

2009-08-06 @ 01:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0