XboxLIVE

Tvingar mig själv att skriva ett inlägg nu bara för att det känns som jag inte har gjort det på evigheter! Det känns som jag inte har satt på datorn på evigheter också för den har inte varit på dom senaste 3 dagarna!! Helt sjukt eller hur?!

Det finns ju självklart en logisk förklaring till detta och den är att jag skaffade XboxLIVE för 3 dagar sedan och har spelat GTA4 online nonstop när jag har varit hemma. Jag har helt enkelt inte haft någon tid att skriva för jag har haft fullt upp med att döda folk över internet! Kul va? Tycker jag iallafall.

Det är måndag idag och jag har fortfarande inte fått min iPhone!!
Har jag inte fått den innan kl 17 imorgon så ska jag skicka ett mail till Telia och fråga vad fan där som tar så jävla lång tid! Idag var det den sjundeleverans dagen och imorgon är alltså den åttonde. Den är för fan försenad med 3 dagar nu för fan!

Nördiga hälsningar
//Thomas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0