Vuxen ho ho hoo

Lyssnar och på JoJo och känner mig väldigt vuxen just nu. Jag betalade nämligen min alra första räkning via intenetbank idag. Jag har ju inte kunnat gör det förut och jag har inte haft något behov av det häller, men sen insåg jag förra veckan att jag kommer få en mobil räkning en gång i månaden så det skulle vara bra att kunna betala den från hemmet, för då slipper man ju extra avgiften på 50 kr som man måste betala på banken. Så vinn vinn for me!

iPhonen finns att köpa i affär sen i fredags men jag har fortfarande inte fått min! Rappa på lite nu Telia, jag vill ha min nya älskling så fort det bara går. Men jag håller tummarna på imorgon tisdag. Det är bara  att hoppas hoppas och hoppas!

Jag känner man min Bilddagbok är på väg att dö! Jag lägger aldrig upp några bilder längre ju. Jag har hur mycket bilder som hälst att lägga upp men jag finner ingen ork att lägga upp dem med. Det måste finnas något jag kan göra åt deta, men jag tror att det kommer ordna sig när skolan börjar igen, för då kommer man in i rutiner igen och en jävla massa buss åkande... hahah Bara 2 veckor kvar nu.

//Thomas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0