Var fan är du?

Fortfarande ingen telefon. 

Så idag läste jag igenom papprena som jag fick av Telia förra veckan, och där står det att dom har en leverans tid på cirka 5 arbetsdagar (suck) Jag har genom lite enkel matematik kommit fram till att jag idag är inne på den fjärde arbetsdagen. Så, om allting är som det ska så borde min nya älskling komma imorgon!

Så jävla underbart! 
Nu får jag bara hoppas att det faktiskt blir så!

Jag har sutit hela veckan och väntat på den där förbannade sms-avin som aldrig kommer! 
Men imorgon kommer den! hoppas jag.

Om  inte kommer ni att läsa om det här... det kan jag lova er

Ha deeee Gött
//Thomas

"Fate rarely calls upon us at a moment of our choosing"
Optimus Prime -                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0