Hur ser framtiden ut?

Sitter och lyssnar på Molly Sandén och funderar på om jag ska gå och sova lr inte. Men jag är inte tröt så jag tror inte att det kommer gå. Jag deckade ju nämligen så fort jag kom hem från skolan idag så jag har redan sovit 4 timmar (suck) Jag kommer aldrig att somna ju. Men det finns inte mycket att gör åt den saken nu.


Jag tror att vi hade den minst produktiva dagen i skolans historia idag! Vi gjorde fan ingenting.
Visst det kan ju vara nice att bara sitta på arslet ibland. Men inte en hel jävla skoldag, det blir lite för mycket. Men imorgon ska vi tydligen börja knega igen så då får man aktivera sig lite iallafall, även om det är riktigt skit göra på en ambulans som inte är jämn på ett ända ställe.

Vi ska ha 17 veckor med praktik i 3:an! Satan vad mycket! Vi kommer att vara på pratik varanan vecka hela jävla 3:an. Det suger! Jag vill inte ha praktik jag vill va i skolan med folket jag känner och trivs med, inte någon sunkig firma med massa gammla gubbar som drar skämt som inte har varit roliga på 60 år. Men sen finns det ju även en fördel med praktiken och det är ju erfarenheten och att man kan få in en fot i företag som man kanske (om man har tur) kan få ett jobb på inom en nära framtid. Men ska jag vara ärlig vill jag inte jobba efter skolan, jag vill gå mer i skolan. lära mig mer om saker som jag tycker om. 

Just nu är jag sjukt sugen på att ta en bartender kurs någonstans på en exotisk ö när jag går ut ur gymnasiet. Det skulle vara så jävla kul, men jag kan ju inte göra det helt själv. Så om du är intresserad är jag öppen för förslag. 

Ohh, jag är så sjukt kluven på jobb frågan just nu! Jag vet inte vad jag vill göra i min framtid, men som jag brukar säga: Det ordnar sig nog.

Nej nu ska jag och Molly göra något annat, kanske sova?! vem vet. Men inget mer blogg skrivande iallafall.

Ni kan ju tänka på det
//Thomas

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart man ska jobba efter skolan:P ne men fan får man jobb så tackar man inte nej inte jag iaf.. :P du har juh ett het år på dig att tänka^^ så tänk på.

2009-08-25 @ 18:17:25
Postat av: Madeleine

Jag är lätt på! ^^

2009-08-25 @ 19:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0