Ett projekt av...

Sista dagen på sommaren idag, och inte har man njutit av den någonting! Nej fan, nu bestämer jag att sommaren fortsätter till den 10 september så jag kan njuta av den sista veckan mera, vi får bara hoppas det inte regnar för mycket...

Vi började även softis veckan idag! Vi har bara 2 lektioner om dagen nästan varje dag den här veckan. Så jävla nice! Då är det iallafall inte svårt att gå upp på morgonen för man vet att man kommer få åka hem igen vid lunch, eller som på onsdag när vi börjar vid lunch. Jag diggar vårat nya schema WERY MUCH!

Ohhhh vi fick en hel jävla massa information om projekt idag! Fan vad jag har set fram emot det här dom senaste 2 åren det ska bli så jävla kul. Jag är till 90% säker på att jag ska lackera om min Xbox360, så jag ska snart börja göra lite reserch och försöka hitta några olika motiv som jag blanda ihop för få ett riktigt coolt motiv på mitt Xbox:s sidor. Om ni har förslag på olika motiv som skulle passa bra ihop, så vill jag gärna veta det. Det måste inte ha med spel att göra, testa... du kanske har tur och får ditt motiv lackerat.
Ett projekt av...
//Thomas

Läs Antes blogg, ni kommer att älska den!
http://mygrindinggears.blogspot.com/
Texten byter storlek för blogg är dum i huvudet och fattar inte att jag gör styckes uppdelning :@

Kommentarer
Postat av: Carl the Genius:)

vart schemat *very nice eey? lucky you.... Satsa på tribaler eller 2 korsade lancers och ett cog märke det vore nog nice:P själv ska man nog bygga en trapp jävel med gabbebebe and smabken.... de du:P

2009-09-01 @ 18:15:08
Postat av: Chrissy

HAHAHA, håller med, om jag ska använda den får jag nog sy på ett stycke till där fram så att man inte visar allt liksom.. men tack :) btw, fan vad soft schema DU verkar ha då!

2009-09-07 @ 17:41:17
URL: http://chrissyy.blogg.se/
Postat av: Ante

Jaså här blir man känd på din sida då:P

2009-09-13 @ 23:11:14
URL: http://mygrindinggears.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0