Redigt skitväder idag

Vad gör ni om dagarna vänner?

Själv har jag städat rummet idag och är sjukt nöjd med resultatet och jag undrar varför jag inte kan ha det så här hela tiden? Jag har även insett att allting alltid ser ut som skit för jag inte har någon plats att förvara det på. Så jag pratade med mamma idag och vi bestämde oss för att åka till IKEA på söndag, så jag kan köpa några välbehövliga hyllor att hänga på mina väggar och jag ska även kolla efter en ny klädhängare som har lite fler krokar än det skiten som jag har nu.

Det ska bli nice att åka till IKEA och handla lite igen! men av någon anledning kommer man alltid hem med mer saker än man skulle köpa?! hur kommer det sig... hahah

Det är redigt skitväder ute så idag blir det att ta det lugnt framför Tv:n/Xboxen och lite senare ska jag upp till Medley och träna lite också, men efter det blir det mer Tv/Xbox igen.

Ha det bra i denna regniga dag
//Thomas

Kommentarer
Postat av: Carl the menace

Fy fy du låter juh som en kärring:P

2009-08-13 @ 00:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0