Nice med ledigt

Alla vi som älskar DumleKlubba räcker upp en hand! lr skriver en kommentar.

Det extra sommarlovet rullar på som det ska. Jag måste säga att det är jävligt soft att vara ledig nu när augustifesten är, då slipper man alla försenade bussar och flyttade hålplatser etc. Och man behöver inte åka hem för att göra något för att sen åka in till Norrköping igen. Det är nog fan det bästa med att vara ledig den här veckan.

Ikväll blir det RixFm Festival, Emil kommer hem och självklart fyrverkerier vid Bishops arms!

Vi var och såg på det igår också, och jag måste säg att jag var inte specielt imponerad! Fyrverkerierna var fina men musiken var för seg och dom största smällarna var vid fel tillfällen. Nej, det bidraget lär ju inte vinna. För en vinst tror jag man måste ha en låt som är lite mer explosiv som det faktiskt händer något i, inte någon jävla ballad som låter likadant från början till slut.

Ät en DumleKlubba
//Thomas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0