IKEA FTW

T-tell your boyfriend if he says hes got beef,
That I'm a vegetarian and I ain't fucking scared of him.

3OH!3 - Don't trust me


Hur kommer det säg att skolan börjar på en Tisdag? Vem fan kom på det jävla dumma datumet? Inte för det gör något, men ändå! WTF

Var på IKEA idag med mor och bror idag. Det handlades hyllor vill jag lova! 6st DvD-hyllor och en vanlig plat. DvD-hyllorna är välbehövliga och kommer att användas till dess fulla potencial. Den sista vanliga hyllan köpta jag bara för att det kan vara bra att ha. Man vet aldrig när man behöver en shyst hylla!
Det blev även Batterier, en sån där tejprulle som man tar bort skräp från kläder med och 2st vita lackan som är till för en 120 säng! Alla jag har nu är för 90 säng och dom är en aning för små. Men nu fan har jag lakan som ska passa min säng!

Ni kanske inte har insätt det här?! men imorgon är det sista dagen på sommarlovet!
Så imorgon ska jag göra en jävla massa skit! Jag ska skruva upp 7st hyllor, Jag ska hämta ut min iPhone(antar jag) och om det finns någon tid över tänkte jag även gå och klippa mig, men det beror på om det finns några drop-in tider eller inte.
Jag har att göra imorgon alltså.

Men nu orkar jag inte skriva mer så jag säger så här!:

Håll tummarna för mig och min iPhone
//Thomas

NI ÄR EXTREMT DÅLIGA PÅ ATT KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: Carl the Penguin......NOT!

Det är för att för det mesta finns det inget vettigt att skriva^^ men om du vill så kan jag skriva något som inte har med någonting alls att göra är det de du vill? som T.E.X att coca cola använder socker ifrån skåne

2009-08-17 @ 01:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0