Äntligen jobb

Jaa! Idag fick vi faktiskt jobba på skolan och det var skit nice. Mycket bättre än att bara sitta där och inte göra något. Har spacklat som bara fan och slipat ännu mer och så har jag ju självklart ståt och sagt till Dennis hur värdelös han är hela dagen. Det är kul att jobba med Dennis för han är alltid lite sämre än mig vilket gör så att jag ser ut att vara mycket bättre på det jag gör. Inte så bra för Dennis kanske... men jävligt bra för mig.

Jag fick en kommentar på mitt föra inlägg som jag inte vet vem det är ifrån!
Snälla! Om ni skriver en kommentar lämna även ett namn eller något annat som jag kan känna igen er på. Det är väldigt irriterande att inte veta vem det är som har skrivit till dig, specielt när det är något riktigt bra, för det är jävligt svårt att ge någon fedback till den personen  då.

Jag har inte mycket mer att säga idag så...
//Thomas



With hair blond as gold.
With lips red as blood.
With eyes blue as water.

She will catch your heart.
And never give it back.

Unless you say.
I Love You.

Kommentarer
Postat av: Carl the tired lama...

det var ifrån mig men vet inte varför namnet försvan :P hmmm.. jani jani jani smojken en sur gabbe som dissar mig:( batman:) hund som måste ut:(

2009-08-27 @ 21:20:34
Postat av: Anonym

Det var ju jag som skrev till dig:P vad elak du är emot dennis:P....

2009-08-27 @ 22:32:21
Postat av: Anonym

Ofta namnet försvinner igen-.-'

2009-08-27 @ 22:33:02
Postat av: Thomas

Jag är aldrig elak!! ;)

2009-08-27 @ 22:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0